کرکره صنعتی

Wiki Article

آنها اغلب در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و فرودگاه‌ها یافت می‌شوند، اما می‌توان از آنها در خانه‌ها نیز استفاده کرد.

همچنین این موتور ها به دلیل شکل ظاهری خود، فضای کمتری را اشغال می کند و در هنگام قطعی برق نیز می توان با استفاده از سیستم خلاص کن، از آن استفاده نمود. البته در سال های اخیر چندین مدل موتور توبلار با برق اضطراری و حتی زنجیر دار برای باز کردن راحت ترِ درب در هنگام قطعیِ برق، به بازار روانه شده که آنچنان مورد استقبال قرار نگرفته است.

نکاتی که باید قبل از خرید درب اتوماتیک به آنها توجه کنید:

جلوگیری از ورود گرد و غبار: این درب ها تنها زمانی که سنسور‌های تشخیص چهره در آن ها فعال شود، باز و بسته می شوند؛ این موضوع باعث کاهش عبور ذرات معلق می شود.

صرفه‌جویی در وقت: درب‌های اتوماتیک خانه زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شوند.

کرکره برقی نیز نوعی درب اتوماتیک است. کرکره برقی هم مانند سایر درب‌های اتوماتیک که معرفی شد انواع مختلفی دارد. در ادامه مقاله به معرفی انواع کرکره برقی می‌پردازیم.

اجرای درب شیشه ای اتوماتیک آنادایز طلایی بیمارستان بوعلی

درب اتوماتیک آسانسور یک سیستم درب هوشمند است که به صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این درب‌ها معمولاً از جنس فلزی یا شیشه ساخته می‌شوند و با استفاده از موتورهای الکتریکی و سنسورها کنترل می‌شوند. درب اتوماتیک آسانسور باعث تسهیل ورود و خروج افراد به و از آسانسور می‌شود و همچنین ایمنی و بهره‌وری در استفاده از آسانسور را افزایش می‌دهد.

درب‌های اتوماتیک کشویی فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و برای خانه‌های کوچک مناسب هستند.

اتوماتیک: در این نوع درب، حرکت کامل و باز و بسته شدن به صورت کاملاً اتوماتیک اتفاق می‌افتد.

موتور الکتریکی یکی از مهمترین اجزای سازنده درب اتوماتیک است و بازو بسته کردن درب را بر عهده دارد. این موتور‌ها انواع مختلفی دارد و ادامه بسته به نوع تیغه و قدرتی که برای بازوبسته کردن درب مورد نیاز است یکی از مدل‌های سانترال، ساید و یا توبلار مورد نیاز است.

درب اتوماتیک شیشه ای بر اساس نوع فریم و شیشه‌ای که در ساخت آن به کار می‌رود و همچنین بر اساس نوع کارکرد آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. درب شیشه ای اتوماتیک کشویی، درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی، در اتوماتیک شیشه ای گردان، در اتوماتیک شیشه ای لولایی ، در اتوماتیک زاویه دار(مثلثی) و در اتوماتیک تاشو از انواع در اتوماتیک شیشه ای است.

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

قابلیت‌های جانبی مانند سنسور حرکتی، چشمی، ریموت کنترل، سیستم امنیتی و … قیمت درب اتوماتیک را افزایش می‌دهند.

Report this wiki page